Skipintro wint wedstrijd Telegraaf

  • 17 februari 2005

rijksmuseum_telegraaf_popupWij waren altijd al zondagskinderen, maar nu helemaal. Skipintro heeft met een advertentie voor Het Rijksmuseum de wedstrijd gewonnen die de Telegraaf uitschreef voor de zondageditie. Wij mogen nu een weekend naar Londen; dat is altijd leuk, maar nog leuker: de klant krijgt gratis een 1/1 pagina full colour ter waarde van 70.000. De opdracht van de Telegraaf was: “pak een van je klanten en bedenk de beste zondaginhaker ooit”. Dus spendeerde Skipintro weer eens een middag in het museum – altijd leuk – en kreeg in Zaal 11 ineens last van een idee. Daar hangt namelijk het even prachtige als vermakelijke schilderij van Nicolaus Knüpfer. Bekijk dat online hier en u begrijpt meteen hoe wij op het winnende idee kwamen. Wat u daar niet ziet, maar wel moet weten is dat Mont Blanc razendsnel de lithografie deed. Bekijk de advertentie (pdf).