Rijksmuseum #hierteekenen – De campagne

video
  • OpdrachtgeverRijksmuseum
  • Opgeleverd2014
Delen

#hierteekenen

We kijken tegenwoordig snel, vluchtig, oppervlakkig. We zijn snel afgeleid. Het zou mooi zijn als we ietsje beter kijken. Misschien moeten we wel leren kijken. En het leuke is: dat kan. Het is heel simpel en iedereen kan het: tekenen! Daarom voert het Rijksmuseum campagne: #hierteekenen.
Skipintro mocht de campagne bedenken (inderdaad: leuker wordt het niet) maar wij deden – u vermoedde al zoiets – dat niet alleen.
Skipintro mocht de campagne bedenken (inderdaad: leuker wordt het niet) maar wij deden – u vermoedde al zoiets – dat niet alleen.

Credits: Regisseur: Mattias Schut/Richard Raaphorst | Producer: Defne Anit | D.O.P.: Pim Hawinkels | Tekeningen: Floor Rieder en Jan Rothuizen | Animaties: Hisko Hulsing, Jan Jaap Schraverus, Bouwine Pool | Editor: Taco Arts | Post production & sound: The Ambassadors | Team Rijksmuseum: Nikki Smeets, Irma de Bruijne, Rosa Aarnoudse, Marjolijn Meynen, Marieke de Klein, Marieke Zekveld, Frouke Jorna, Amanda Smits, Cees Ploeger, Jacobien Schneider (en daar zetten wij dan stiekem even bij… de onmisbare Henk Hermanns).

  • OpdrachtgeverRijksmuseum
  • Opgeleverd2014
Delen