Reclameman – Njet

  • 15 oktober 2008

Update 14 november. De Reclamem/v van het jaar is… (zijn?) Rolf en Viktor van Viktor en Rolf. De publieksprijs ging naar Jan Willem Sieburgh, zakelijk directeur van het Rijksmuseum en uiteraard onze hoog gewaardeerde klant.
Mailtjes vol deelname, leedwezen en stil of zelfs luidruchtig protest stromen hier binnen. Nergens voor nodig: geen bezoek, geen toespraken. (Maar met een mooi bosje bloemen mag u altijd en om elke reden langskomen.)In de marketing Tribune staat: “Om te bepalen wie op 13 november de volgende Reclameman van het Jaar (RvhJ) wordt, kwam onlangs de vakjury bijeen in de ambtswoning van de zittende Reclameman: Job Cohen. Het werd een smullijst van vijf hele groten. (…)
Uit het juryrapport: Hans van Dijk is copywriter en reclamecrack van de eerste orde en bedacht bij Kuiper & Schouten (later Lowe) campagnes voor onder andere Melkunie, Mora en WC Eend.
Verdient dit jaar zijn nominatie wegens de bestseller Zapklare Brokken, een relevant en geestig leerboek bedoeld als reclame voor goede reclame. Werkt nu als creative director bij Skip Intro.”

Waarschijnlijk wordt bedoeld Skipintro, zonder spatie. Er staat ook nog vrolijk commentaar op zapklarebrokken.nl.