Skipintro genomineerd Week van de Buitenreclame

  • 11 mei 2005

In de laatste week van juni staat buitenreclame in het middelpunt van de belangstelling tijdens de Week van de Buitenreclame. De nominatie jury heeft uit 900 Abribus posters een selectie van de leukste, origineelste en meest creatieve poster gemaakt. In totaal zijn er 40 posters genomineerd. Alle 40 genomineerde posters worden in de Week van de Buitenreclame geëxposeerd op het Sandbergplein in Amstelveen (voor het Cobramuseum).

Aan de Week van de Buitenreclame is een publieksprijs gekoppeld. Iedereen kan vanaf 1 juni via www.buitengewoongoedidee.nl of via SMS één stem uitbrengen op wat zij het beste affiche van 2004 vinden. Iedereen die zijn of haar stem uitbrengt tijdens deze verkiezing maakt kans op een geheel verzorgde reis voor twee personen naar Parijs.

De winnende adverteerder krijgt in overleg met JCDecaux een gratis Abribuscampagne van 1.000 vakken aangeboden. Tevens is er voor het creatieve team de gouden Peperbus voor de beste buitenreclame 2004.

Je kunt vanaf 1 juni meer lezen op de website www.buitengewoongoedidee.nl