Wij denken – doen we wel vaker – dat dit nieuw is in de arbeidsmarktcommunicatie: “Studenten ontdekken De Brauw”. Zoals het in het persbericht zelf staat:
“Eén van de meest gerenommeerde advocatenkantoren heeft een nieuwe stap gezet in de war for talent. De Brauw Blackstone Westbroek nodigde studenten uit om zelf te ontdekken wat er binnen het kantoor allemaal gebeurt. Met deze innovatieve manier van werving wil De Brauw studenten een nog realistischer beeld geven van de sfeer en cultuur binnen het kantoor en van de carrièremogelijkheden.
De eerste groep studenten mocht onlangs twee dagen lang overal rond kijken, met iedereen spreken en alles vragen. Hun ontdekkingen zijn niet alleen te zien op de onlangs vernieuwde website www.werkenbijdebrauw.nl, maar ook in een speciaal magazine.”
Kortom: richt de browser naar http://www.werkenbijdebrauw.nl/studenten-ontdekken-de-brauw/. Nog leuker, doe het met uw tabletje en ontdek dat deze is vervaardigd uit het zuiverste html5.